Steffie

Steffie

lördag 1 september 2012

Tent läsning



Jag borde alltså läsa på tent, men det nappar inte det minsta. Kursen heter styrdokument inom dagvård och skola, vilket förklarar en hel del....
En bra sak har jag nog gjort idag (förutom det vanliga, laga mat, tvätta byke m.m.), fick städat bakom datorbordet. Vi har ett  skåp som datorn står i och ovanpå är printern. Fick inte printern att fungera ordentligt i går när jag skulle printa, så idag kopplade jag och installerade den på nytt. På samma gång fick jag dammsugat bakom skåpet där det ligger ca 100 m ledningar.
 Ute regnar det och är grått och trist, gubben är på jobb och pojkarna ser på film. Själv sitter jag och ser på foton från att barnen var små. Alltså gör allt annat än läser på tent....




Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar