Steffie

Steffie

söndag 30 september 2012

Duktiga jag!



Beställde igår kameran  (Nikon D5100) som belöning åt mig själv. För jag har faktiskt varit duktig de senaste dagarna. På torsdag satt jag och kämpade med "den kognitiva utvecklingen hos ungdomar", sökte och skrev... Trodde jag skulle få ett nervöst sammanbrott när jag trodde jag hade raderat allt jag hade skrivit. Men fick arbetet färdigt och lämnade in det på fredag eftermiddag. Hela lördagen gick åt till två andra skolarbeten, men de blev också färdiga och ivägskickade igår kväll. Så nu är det "bara" att läsa på en tent och en bok kvar att göra. Men det får bli lite senare....

Nu måste jag förbereda att framföra mina raggare imorgon och så borde jag göra en kort presentation av min docksamling.

Men nu vill jag ut i det vackra vädret!

Hej så länge

2 kommentarer:

  1. duktigt!! du är såå värd en ny kamera!
    jag belönade mej med en ny telefon idag.. :)
    titti

    SvaraRadera

  2. Du är nog också värd din nya telefon Titti! Men nu har man ju massor att lära sig igen, ifall man ska kunna använda manicken :)

    SvaraRadera