Steffie

Steffie

lördag 23 juni 2012

Söndagsfeelis.....

I onsdags var det sista skoldagen och det firade vi ordentligt med de klasskompisar som hade möjlighet att vara med. Roligt hade vi och jag hoppas på att jag får en lika rolig klass i höst när jag börjar på utbildningsprogrammet: Vård och fostran av barn och unga, som det så fint heter.

Midsommaren var underbart vacker och lugn. Vi var först på Midsommarcafe  i Skogby, sedan kom vi hem och grillade. Min mamma och pappa var med och gubben var på jobb. Han har kvälls skifte hela midsommar helgen :(

Idag på midsommardagen ösregnar det och jag har allmänt lite söndagsfeelis. Passlig dag att reda lite upp bland dockprylar/kläder/möbler...

Observera 1. Gammal bild, taget i dockrummet innan renoveringen påbörjades... 2. Det är inte ens alla lådor med dockprylar, finns nästan lika många till, dock inte lika stora. 3. Hälften av innehållet minns jag inte ens att jag äger.

Har även målat på barbiehuset idag, hoppas på att börja få det färdigt så småningom. Men det tar tid, allt småpetas.


Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar