Steffie

Steffie

onsdag 13 juni 2012

Projekt på gång...


Har för tillfället två projekt på gång och min man har ett. Jag målar/tapetserar barbie huset och gör mitt första försök att byta Ellowynes ögon, han lagar vedförråd. Ja, han har alltid varit mera praktisk än mig :) Och han blir troligtvis färdig med sitt projekt före jag får mina slutförda....

Ellowyne Lingerie
Här tar vi till skalpellen.


Spooky, ögonen fattas.

Orginal

På hälft...... nederst, köket ska få nytt golv + lister i alla rum.
J o B i gropen

Sandhög modell stor.

Under hela terassen ska det bli vedförråd. Så är planen.

L






Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. men varför byter du ögona ?? o sätt bild på den färdiga, den där men hål ser lite creepy ut :)
    titti

    SvaraRadera
  2. Jag ska byta till acryl/glas ögon = ser mera levande ut. Får se nu när jag hinner göra projektet färdigt, kom lite annat i vägen --> läs dagens inlägg

    SvaraRadera