Steffie

Steffie

fredag 5 augusti 2011

Sluta eller inte?

Nej, jag ska inte sluta blogga. Och nej, jag ska inte sluta skolan (har ju just börjat). Men jag funderar på att säga upp mitt konto eller vad man ska kalla det på huuto.net. Där finns allt för många frestelser för en fattig studerande. Det räcker bra till med Bdoll och Nukkenurkkas loppisar.

Har idag fått hem en Momoko (från Bdoll) och några My Scenen och en Sindy från huuto.net. Nästa vecka kommer det en DG med Misaki kropp.

Och idag har jag lyckats sälja FR Kyori (som jag aldrig blev vän med) och en HRC barbie. Hard Rock Cafe dockan har nu bara samlat damm, så det är bra att hon får ett nytt hem.

Försöker lite koncentrera min samling på vissa serier och stilar. Tidigare har man köpt lite vad som helst :) Det är slut med det nu, när pengarna är på kort. Men sen om några år igen kanske man kan brasha lite.



Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar