Steffie

Steffie

söndag 28 augusti 2011

Nya dockor

Här är då lite bilder på nya dockor som jag lovade för någon vecka sedan.... Pop Life trion, endast den mörkhyade är orginal, de andra två har fashionista kropp.

Wake up momoko är min andra momoko. Visst har jag satt hit bild på min första?

Heidi Klum som barbie. Hon har stått länge på min önskelista och nångång skall jag köpa henne i låda och spara som NRFB. Nu har hon fått ny kropp, också en fashionista....


Nu läsa på tent (igen) och se om något fastnar.... Psykologi denna gång. Ska om två veckor på IA (inlärning i arbete, alltså praktik) och vara tre veckor på dagis. Det ska bli roligt att få komma bort från skolan och verkligen GÖRA något. Är inte van vid att sitta stilla dagarna i ända, när man på jobbet stått åtta timmar...

Hej så länge!


2 kommentarer:

  1. ...och jag som nu måste vara nyfiken och fråga....varför heter de MOMOKO?

    Kram//Titta :)

    SvaraRadera
  2. Momoko är deras produktnamn.... Så som barbie dockorna heter Barbie, heter de här Momoko. Kommer från Japan och började tillverkas 2001. Tack Wikipedia :)

    SvaraRadera