Steffie

Steffie

tisdag 7 juni 2011

SEMESTER

Huj vad tiden går. Började min semester igår, skönt med ledigt!

Har fullt upp med att gå igenom skåp o lådor, skall nämligen ha loppis i söndag hemma på gården. Min mamma, pappa och faster kommer med och sälja sina saker oxå. Så nu håller vi tummarna att det fina vädret håller i sig.

I söndags var jag och gjorde dockfynd på loppis, har inte hunnit fota ännu.

Och igår kväll betalade jag några dockor som idag börjar sin resa hit. Bilder kommer sedan..... nångång :)

Idag ska jag o shoppa 7-års present åt en pojke, vi ska på kalas ikväll. Och så ska köpa en gåva åt en nyfödd pojke som såg dagens ljus igår. Plus shorts o sandaler åt mina egna pojkar.....


Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Vet du vad? Du måste ladda upp bilder på alla nya dockor! För din födelsedag närmar sig! Haha! :D

    Kram//Jenny

    SvaraRadera