Steffie

Steffie

torsdag 16 juni 2011

Håhåjaja....

Tiden flyger iväg o jag får ingenting vettigt gjort....

Okej, jag har varit på inträdes test och godkändes, börjar nu studera till närvårdare i augusti. Ska bli jätteroligt att sätta sig på skolbänken igen!

Hade loppis förra helgen, fick lite sålt mest leksaker, så pojkarna fick pengarna. Ringde sedan efter ett par som har loppis i Karis, så de kom och hämtade bort allt som blev kvar, jeee.

Nu håller jag på o reder upp papper o betyg som det ska vara kopior på till skolan. Läkarintyg, vaccinationsintyg, kopior på alla skolbetyg m.m.
Måste även ringa facket o kolla hur det blir med pengarna. Har även förvarnat chefen att jag kommer att säga upp mig. Det ska även göras skriftligt för de vill ha kopia på det till arbetskraftsbyrån....

Några nya dockor har hittat hem till mig, bl.a Kenny&Barbie Country Duet, Tonners Ellowyne Wilde, några Fashionista Swap(par) och två Silkstone Barbien. Bilder kommer så fort jag hinner fota.

I helgen så har Gubben nattur o pojkarna ska vara hos mommo. Då ska jag fota i dagarna två. Tyvärr har de ju lovat regn, men kanske jag ändå kan fixa det på nåt sätt.


Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar