Steffie

Steffie

söndag 1 maj 2011

Hipp hurra!




Kom på att jag nu bloggat i ett år idag precis! På sista tiden inte så aktivt, men det har jag bestämt att det ska bli ändring på. Punkt slut.

Här händer en massa saker, främst sånt som inte har med dockor att göra. T.ex firman där jag jobbar är såld, vi ska få ny ägare som inte vet vad han gett sig in på, jag har sökt till skola och får veta i juni om jag slipper in. Spännande.

Alla helger i maj bokade med program, tur så har jag semester i juni. Pojkarna har semester med min man i juli....

Renovering av vårt gäst/barbie/hobby rum har äntligen påbörjats... NOT! Men inte mycket kvar att fixa på min pappas bil, så snart kanske!?

Måste ju ändå slänga hit en dockbild:Hestia-Ribon, två Juku Couture och två Little Blythe.

Morjens!

1 kommentar:

  1. Men han sa ju faktiskt inte VILKEN jul ni skulle ha rummet klart till! Karana är hemskt smarta ibland.. ;)

    //Penny

    SvaraRadera