Steffie

Steffie

torsdag 20 december 2012

Jullov!



Efter två veckor med teori i skolan är det äntligen jullov! I synnerhet den sista veckan har varit trögare än trög, eller rättare sagt jag har varit TRÖG.... Studie motivationen är på noll och arbetena börjar sakteligen hopa sig på hög. Men nu har jag två veckor ledigt och den första veckan tänker jag faktiskt vara ledig och skjuta allt skolarbete ur sinnet. Tänker umgås med min familj, gå ut och äta med vänner, läsa böcker, pyssla med mina dockor, åka pulka och skidor med mina barn.
 Den andra veckan blir det att ta sig själv i nacken och börja göra skolarbeten färdigt....






Bilden är från 2006, Lukas är 1 år 6 mån och Benjamin ca 6 veckor.



Inför julen börjar allt vara färdigt, Lukas julfest i kyrkan imorgon och sedan en sväng via Kimitoön under helgen.

Hej så länge!

1 kommentar:

  1. vilket gulligt julkort!
    våra bästa är helt klar när ungarna fotades i stallet och på hästryggen ;)
    titti

    SvaraRadera