Steffie

Steffie

onsdag 15 augusti 2012

Tomt....



Tomt, så känns mitt huvud just nu. Lukas började skolan igår (allt har gått bra, förutom att vi inget visste om skolskjutsarna) och trivs bra. Benjamin trivs på sitt nya dagis och slapp sitt gips förra veckan på fredag. Idag började jag min fem veckor långa teoridel i skolan med nya kurser, nya klasskamrater och allt vad det innebär....

Nu har jag tre personers tider, saker, läxor och saker att hålla reda på. Pust.... Blir nog bra bara det blir färdigt, men just nu känns mitt huvud tomt.....


Hej så länge

5 kommentarer:

  1. hur var ER första skoldag?
    titti

    SvaraRadera
  2. Helt bra, vi är tjugo på klassen och många nya namn att lära sig. Vi hade Bea och Maj och de två plus Mikaela och Gita kommer vi att ha i typ fem veckor......

    SvaraRadera
  3. va lär ni er för kiva då?

    SvaraRadera
  4. Våra kurser heter t.ex. Styrdokument inom dagvård och skola, Barn och ungas uppväxtmiljö, Musik och rörelse. Våra lärare hittills är Bea, Maj, Michaela o Gita, plus en utomstående som har musikdelen när Gita har rörelsedelen. Helt roliga kurser faktiskt.

    SvaraRadera