Steffie

Steffie

måndag 7 november 2011

Nu igen

.... har en slutat på vår klass! Vad i helsike är det med folk??! Är alla och ger upp lika lätt eller är det bara jag som är envis?

Har kämpat och skrivit på en plan som ska bevisa mitt kunnande inför examenstillfälle vecka 48. Ska då vara på samma dagis som jag var på inlärning, men på en annan avdelning. Ska bli jätteroligt, men samtidigt lite skrämmande och ha en bedömmare hängande över axeln hela veckan.

Vecka 49 är ledigt, ska bli skönt... Då kanske jag hinner lite ordna och greja med mina dockor. Har köpt två stycken Moxie Teenz dockor, Tristen och Bijou.

Och då måste jag laga min julklapp färdig som nån på Bdolls forum ska få.

Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Det är väl det att folk inte är beredda på den press som kommer med studier. Efter högstadiet så var man ju och fortsatte. Men att jobba 10-15 år och sen studera igen kanske är ett bakslag? Man tror man kan. Man tror det ska vara lätt, lixom. Man skall nog ha lite fan anamma i sig :) Det är bra att vara envis! Kämpa på!!

    Och ska ja vara ärlig, tror jag att jag aldrig skulle kunna studera igen. Jag e för korkad. En korkboll, lixom.

    Kram//Mamma Jenny

    SvaraRadera