Steffie

Steffie

torsdag 8 juli 2010

Dagens dock saldo

Hestia-Ribon




Var till Karis en sväng med familjen och shoppade lite. Pojkarna fick lite Lego, mannen en ny laikka och jag en Fashionista Barbie + catwalk och en skoförpackning.


Hestia-Ribon dockan har jag länge kyttat på på Huuto.net o nu när jag fick semsterpengarna bestämde jag mej för att hon skulle bli min. Hon är väldigt vacker, men kläderna är inte i min smak... Tur att hon kan använda Barbie kläder, kropparna är ungefär lika stora. Huvudet är sen en aning större.

Har även börjat slänga längtansfulla blickar J-doll, men de säljs inte i Finland....



Nu får jag ta paus från alla dockor, ska på minisemesterresa med familjen till Vänö. Jag ska dansa linedance o de ska bara vara.





Hej o Hå Tinttufia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar